10/11/202117:11

Δήμος Πύργου: Νέοι Αντιδήμαρχοι ορίστηκαν από τον Δήμαρχο οι κ.κ. Νίκος Κοτσώνης και Γιάννης Πλεμμένος στη θέση των κ.κ. Δημήτρη Μεσσαλά και Γιάννη Παπαδημητρίου

Με δύο αποφάσεις του που εξέδωσε στη “Διαύγεια¨ ο Δήμαρχος Πύργου Παναγιώτης Αντωνακόπουλος ορίζει νέους Αντιδημάρχους τους Δημοτικούς Συμβούλους κ.κ. Νίκο Κοτσώνη και Γιάννη Πλεμμένο στη θέση των μέχρι πρόσφατα αντιδημάρχων κ.κ. Δημήτρη Μεσσαλά και Γιάννη Παπαδημητρίου.

Συγκεκριμένα ο κ. Κοτσώνης ορίζεται από τον δήμαρχο Πύργου στη θέση του Αντιδημάρχου Οικονομικών Υπηρεσιών – Απασχόλησης και Τουρισμού – Νέων Τεχνολογιών και Πληροφορικής στη θέση του κ. Μεσσαλά και ο κ. Γιάννης Πλεμμένος ορίζεται στη Θέση του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών – Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης– Εθελοντισμού & Πολιτισμού στη θέση του κ. Γιάννη Παπαδημητρίου.

Συγκεκριμένα οι δύο αποφάσεις έχουν ως εξής: 

Απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχου

Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο της παράταξης “ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ – ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΕΥΘΥΝΗΣ” κ. Πλεμμένο Ιωάννη του Παναγιώτη, Αντιδήμαρχο Διοικητικών Υπηρεσιών – Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης
– Εθελοντισμού & Πολιτισμού του Δήμου Πύργου, με θητεία από 10-11- 2021 μέχρι 9-11-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου στον οποίο παρέχεται αντιμισθία, μεταβιβάζοντας σ’ αυτόν, καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, την ευθύνη και τη διαχείριση της Διεύθυνσης Διοικητικών
Υπηρεσιών και του συνόλου του προσωπικού της ανωτέρω Διεύθυνσης και
των αντίστοιχων οργανικών μονάδων της ( Τμήμα Διοίκησης – Ανθρώπινου
Δυναμικού και Μισθοδοσίας, Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου,
Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα
Γραμματείας και Διοικητικής Μέριμνας, Τμήμα Διοικητικών Θεμάτων και
εξυπηρέτησης του πολίτη στο Καράτουλα, Τμήμα Διοικητικών Θεμάτων και
εξυπηρέτησης του πολίτη στο Επιτάλιο, Τμήμα Διοικητικών Θεμάτων και
εξυπηρέτησης του πολίτη στο Γούμερο).
• Την παρακολούθηση και την μέριμνα για την επιμόρφωση και εκπαίδευση
όλου του προσωπικού του Δήμου , σε συνεργασία και με τους άλλους
αρμόδιους Αντιδημάρχους.
• Την παρακολούθηση και την έκδοση αδειών λειτουργίας καταστημάτων
υγειονομικού ενδιαφέροντος, αδειών μουσικών οργάνων, παιγνιόχαρτων.
• Την υπογραφή εγγράφων που αφορούν την προσωρινή ή μόνιμη αφαίρεση
αδειών λειτουργίας των παραπάνω καταστημάτων.
• Την υπογραφή εγγράφων που αφορούν καταστήματα τα οποία λειτουργούν
χωρίς άδεια.
• Την υπογραφή της δήλωσης πολιτογράφησης αλλοδαπών που επιθυμούν να
πολιτογραφηθούν ως Έλληνες, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3284/2004
(Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας) και του Π.Δ. 150/2006, του Τμήματος
Δημοτικής Κατάστασης.
• Την Διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
• Τη λειτουργία του Προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
• Την εποπτεία , την ευθύνη και τη διαχείριση της Διεύθυνσης Παιδείας και Δια
Βίου Μάθησης και του συνόλου του προσωπικού της ανωτέρω Διεύθυνσης.
• Την εποπτεία και την ευθύνη για την σωστή λειτουργία του Γραφείου
Εθελοντισμού του Δήμου Πύργου.
• Τo συντονισμό των δράσεων που αφορούν τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις του
Δήμου Πύργου.
• Την τέλεση πολιτικών γάμων.
• Την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «Με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια
των αρμοδιοτήτων του.
2
• Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή
να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Η ανάκληση του Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου , μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον
ορισμό του , για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του .
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του
νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του
Δήμου.

Απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχου

Ορίζουμε τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κοτσώνη Νικόλαο του Σπήλιου, Αντιδήμαρχο Οικονομικών Υπηρεσιών – Απασχόλησης και Τουρισμού – Νέων Τεχνολογιών και Πληροφορικής του Δήμου Πύργου.
Στον ανωτέρω δεν θα παρέχεται αντιμισθία και η θητεία του ορίζεται για το χρονικό διάστημα από 10-11-2021 μέχρι 9-11-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου μεταβιβάζοντας σ’ αυτόν, καθ’ ύλην, τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την εποπτεία, την ευθύνη και τη διαχείριση των οικονομικών θεμάτων του
Δήμου και ειδικότερα την εποπτεία και την ευθύνη των θεμάτων της
Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων της (Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου και Προμηθειών, Τμήμα
Εσόδων και Περιουσίας και Τμήμα Ταμείου).
 Την εποπτεία και την ευθύνη για την κατάρτιση του προϋπολογισμού –
απολογισμού, την οργάνωση και παρακολούθηση του ΛογιστηρίουΔιπλογραφικού, Προμηθειών , την παρακολούθηση της υλοποίησης του
προϋπολογισμού, την ομαλή λειτουργία των αποθηκών του Δήμου, Ταμείου,
Προσόδων, ΤΑΠ, τελών καθαριότητας και φωτισμού και λοιπών εισφορών,
τελών και δικαιωμάτων, που καταβάλλονται στο Δήμο με βάση τις ισχύουσες
διατάξεις της νομοθεσίας καθώς και τη μέριμνα της προώθησης της
αξιοποίησης της δημοτικής ακίνητης περιουσίας.
 Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων της Διεύθυνσης Οικονομικών και
των συμβάσεων που εκδίδονται “Με εντολή Δημάρχου” στο πλαίσιο των
παραπάνω καθ΄ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων καθώς και των λοιπών
οικονομικών συμβάσεων που συνάπτει ο Δήμος Πύργου, πλην όσων
εκδίδονται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων οι οποίες δεν του έχουν ανατεθεί
από τον Δήμαρχο Πύργου.
 Την αρμοδιότητα του Διατάκτη μεταβιβάζοντας σ΄αυτόν την αρμοδιότητα
της υπογραφής του τεκμηριωμένου αιτήματος, της πράξης ανάληψης –
υποχρέωση και διάθεσης πίστωσης σε βάρος των πιστώσεων του
προϋπολογισμού του Δήμου Πύργου.
 Την ευθύνη και τον έλεγχο του συνόλου του προσωπικού της ανωτέρω
Διεύθυνσης.
 Την εποπτεία και την ευθύνη του Τμήματος Απασχόλησης και Τουρισμού &
του Τμήματος Νέων Τεχνολογιών και Πληροφορικής της Διεύθυνσης
Προγραμματισμού – Αγροτικής Ανάπτυξης και Τουρισμού.
 Την τέλεση πολιτικών γάμων.
 Την υπογραφή εγγράφων ή πράξεων «Με εντολή Δημάρχου» στα πλαίσια
των αρμοδιοτήτων του.
 Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα αρμοδιότητάς του.
2
Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή
να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Η ανάκληση του Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου , μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον
ορισμό του , για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του .
Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του
νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του
Δήμου.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα