05/12/202111:51

Πύργος: Ομορφη και φέτος η Τελετή λήξης – Απονεμήθηκαν τα βραβεία για το 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους και της 21ης Camera Zizanio

24ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΣ  ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ

21η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ CAMERA ZIZANIO

                                                  (27/11-12/12)

 

ΤΕΛΕΤΗ   ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΒΡΑΒΕΙΩΝ

                                                                                             

 

Η καθηλωτική εφηβική ταινία Ποτέ δεν κλαίω (I never cry) του Piotr Domalewski από την Πολωνία, ένα γλυκόπικρο δράμα ενηλικίωσης που εξερευνά την πολυπλοκότητα των οικογενειακών σχέσεων σκιαγραφώντας το ζοφερό τοπίο της σύγχρονης Ευρώπης, τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης ταινίας στο 24ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους το βράδυ του Σαββάτου.

Στην ταινία, πρωταγωνιστεί η δεκαεπτάχρονη Όλα, η οποία ταξιδεύοντας από την Πολωνία στη Ιρλανδία για να παραλάβει τις στάχτες του πατέρα της, έρχεται αντιμέτωπη με την αδυσώπητη γραφειοκρατία και ανακαλύπτει πως ο μονίμως απών μπαμπάς της είχε μια κρυφή ζωή… Η πρωταγωνίστρια Zofia Stafiej κέρδισε το βραβείο καλύτερης παιδικής ερμηνείας του Φεστιβάλ Ολυμπίας, ενώ το φιλμ απέσπασε ακόμα τα βραβεία της  ΠΕΚΚ και της ΟΚΛΕ.

Το βραβείο καλύτερης παιδικής ερμηνείας (για αγόρι) δόθηκε στον Αρίφ Σάικχ για την ερμηνεία του στην ταινία Δύο φίλοι από την Ινδία, καθώς κατάφερε να αποδώσει τόσο τη χαρά της ζωής όσο και τον πόνο του θανάτου και της απώλειας. Όπως είπε ο σκηνοθέτης, οι δύο μικροί πρωταγωνιστές της ταινίας πριν τα γυρίσματα δεν είχαν δει ούτε φωτογραφική μηχανή, ενώ ζουν σε ένα απομακρυσμένο χωριό χωρίς ίντερνετ και με ελλιπή ηλεκτροδότηση.

Το  βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους μυθοπλασίας πήγε στην ταινία Πεντόβολα (Ινδία), ενώ το βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους κινουμένου σχεδίου στο animation Σαντιάγο (Βουλγαρία), εμπνευσμένο από το «Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ.

Το βραβείο σκηνοθεσίας κέρδισε η Ana Laura Calderón για την ταινία Η καρδιά του Μεσκίτ  (Μεξικό), ενώ το βραβείο σεναρίου πήγε στον Τζόναθαν Λεμάιρ για την ταινία μεγάλου μήκους Ταραχή του Neegan Trudel (Καναδάς) με ηρωίδα ένα νεαρό κορίτσι που παλεύει ενάντια στο πεπρωμένο της, με τη μητέρα της να είναι απούσα.

Στο τμήμα ντοκιμαντέρ KIDS & DOCS το μεγάλο βραβείο απέσπασε το

Σχολείο Ελπίδας του Mohamed El Aboudi, ένα ποιητικό ντοκιμαντέρ

παρατήρησης, με θέμα την εκπαίδευση και τους μαθητές μέσα σ’ ένα σκληρό

περιβάλλον.

Την τελετή έναρξης άνοιξε με μήνυμά του ο Νικόλας Γιατρομανωλάκης,

Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αρμόδιος για θέματα Σύγχρονου

Πολιτισμού, ο οποίος χαιρέτισε το φεστιβάλ Ολυμπίας, το οποίο, όπως είπε,

φέρνει τον κινηματογράφο σε νέους και παιδιά  με πολλούς και διαφορετικούς

τρόπους: μέσα από τους δημιουργούς, αλλά και μέσα από τους κριτές και τους

θεατές όλων των ηλικιών.

Ο κ. Γιατρομανωλάκης υπογράμμισε πως το Φεστιβάλ συνεχίζεται για άλλη

μια εβδομάδα online (έως και τις 12/12, στο οnline.olympiafestival.gr ) και

ανανέωσε το ραντεβού με  μικρούς και μεγάλους για το 2022 και την 25η

διοργάνωση.

Τα συγχαρητήρια του για την φετινή επιτυχημένη διεξαγωγή μετέφερε δια ζώσης και ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, εξαίροντας τη δράση της ΚΟΙΝΣΕΠ Φεστιβάλ Ολυμπίας στην πόλη του Πύργου, ενώ ευχήθηκε «να μην μεγαλώσουμε ποτέ -γιατί αν μείνουμε παιδιά, υπάρχει ελπίδα να σωθούμε».

Κατά την διάρκεια της απονομής των βραβείων της 21ης Camera Zizanio,  παιδιά απ’ όλον τον κόσμο ανέβηκαν με ενθουσιασμό για να παραλάβουν τα βραβεία τους, ενώ τα νεαρά μέλη των κριτικών επιτροπών νέων, μετέφεραν το σκεπτικό τους, μίλησαν για τα θέματα που απασχόλησαν τους μικρούς κινηματογραφιστές και αφιέρωσαν τα βραβεία στους δασκάλους τους, τους γονείς τους, αλλά και σε παιδιά που δεν κατάφεραν να φτάσουν τα 20 τους χρόνια…

 

Ο αντιπεριφερειάρχης πολιτισμού και τουρισμού Νικόλαος Κοροβέσης, καλωσόρισε το κοινό του φεστιβάλ και υπογράμμισε πως «η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα υπογράψει νέα προγραμματική σύμβαση με το Φεστιβάλ για τα επόμενα τρία χρόνια», προσθέτοντας πως ο ίδιος θα εισηγηθεί το φεστιβάλ να ενισχυθεί με μεγαλύτερο ποσό.

 

Παίρνοντας τον λόγο, ο αναπληρωτής καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Ολυμπίας Παντελής Παντελόγλου μίλησε για το Olympia Creative Ideas Pitching Lab, μία πολύ σημαντική πρωτοβουλία που ξεκίνησε το 2018 «με στόχο να ενθαρρύνει την δημιουργία παιδικών και εφηβικών ταινιών στην χώρα μας, στην οποία  παράγονται πολύ λίγες ταινίες που απευθύνονται σε νέους».

 

«Αυτό ήταν το δυσκολότερο φεστιβάλ που διοργανώσαμε αυτά τα 24 χρόνια», εξομολογήθηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου  Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους Δημήτρης Σπύρου. Το τέταρτο κύμα της πανδημίας είχε ήδη φτάσει επιθετικά κι εμείς έπρεπε να αλλάζουμε συνεχώς τον προγραμματισμό μας. Όμως θα ήταν καταστροφή το φεστιβάλ να διεξαχθεί μόνο online για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Γιατί πρωτίστως είναι ένα γεγονός κοινωνικό, μία συνάντηση ανθρώπων». Υπογραμμίζοντας την ανάγκη παραγωγής (και) μεγάλου μήκους ταινιών με αποδέκτες παιδιά και νέους, ο Δ. Σπύρου, αναφέρθηκε στην πρόσφατη πρωτοβουλία του ΕΚΚ να μοριοδοτεί στο εξής την παραγωγή τέτοιων ταινιών, γεγονός που αναμένεται να ενθαρρύνει την παραγωγή τους. Κλείνοντας τόνισε την σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων στην κατεύθυνση της επανακατασκευής και επαναλειτουργίας του παλιού Σταφιδεργοστασίου της πόλης, που θα αποτελέσει τη νέα στέγη του Φεστιβάλ.

Σε προσωπικό επίπεδο εκμυστηρεύτηκε πως για πρώτη φορά, λόγω κορωνοϊού, φέτος είχε αγωνία «μήπως έχουμε κάποιο ατύχημα.  Για μένα το φετινό φεστιβάλ θα τελειώσει πραγματικά όταν βεβαιωθώ πως όλοι θα έχουν επιστρέψει με ασφάλεια, υγιείς, στα σπίτια τους…».

Την τελετή λήξης έκλεισε παραδοσιακά ο Βασίλης Γιαννόπουλος, αντιπεριφερειάρχης Ηλείας και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Φεστιβάλ. «Ήταν μια εβδομάδα γεμάτη από υπέροχες ταινίες και πλούσιες δράσεις. Αυτή είναι η Ηλεία που θέλουμε να ζούμε: με εξωστρέφεια, ώστε να καλλιεργούμε το πνεύμα μας και να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας. Η παιδεία και ο πολιτισμός είναι προτεραιότητά μας, κάτι που αποδεικνύεται από  την ανανέωση της προγραμματικής σύμβασης με το Φεστιβάλ. Δεν θέλουμε όμως να είμαστε απλοί διαχειριστές ή χρηματοδότες –η επανάχρηση του ΑΣΟ όπου θα στεγαστούν όλες οι δράσεις του Φεστιβάλ είναι επιβεβλημένη. Πιστεύουμε πως στην 25η διοργάνωση θα έχουμε να σας παρουσιάσουμε κάτι πιο απτό…».

 

 

Eδώ θα βρείτε φωτογραφίες από τις ταινίες:

https://www.dropbox.com/sh/wat5jaeasviljxl/AAA1jT6KMjfkKJ_J_Dem_B0pa?dl=0

 

 

 

 

 

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΚΟΙΝΣΕΠ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΙΑΣ

ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ

 

ΧΟΡΗΓΟΣ και ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΡΤ

 

 

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ:

  • ΒΟΥΛΗ των ΕΛΛΗΝΩΝ
  • ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
  • ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
  • CREATIVE EUROPE MEDIA DESK GREECE
  • ΔΗΜΟΣ ΠΥΡΓΟΥ
  • ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΔΑΣ
  • ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
  • ΙΔΡΥΜΑ ΡΟΖΑ ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ

 

 

Συνεργασίες:

Κινηματογραφικοί φορείς

  • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
  • ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ
  • YOUTH CINEMA NETWORK
  • ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΧΑΝΙΩΝ
  • INTERNATIONAL YOUNG AUDIENCE FILM FESTIVAL ALE KINO! – ΠΟΛΩΝΙΑ
  • BARNEFILMFESTIVALEN KRISTIANSAND INTL CHILDREN’S FILM FESTIVAL – ΝΟΡΒΗΓΙΑ
  • BUFF – ΣΟΥΗΔΙΑ
  • CINEKID – ΟΛΛΑΝΔΙΑ
  • ZLÍN FESTIVAL / INTERNATIONAL FILM FESTIVAL FOR CHILDREN AND YOUTH – ΤΣΕΧΙΑ
  • SCHLINGEL INTERNATIONAL FILM FESTIVAL FOR CHILDREN AND YOUNG AUDIENCE – ΓΕΡΜΑΝΙΑ
  • JEF – ΒΕΛΓΙΟ
  • NATIONAL FILM FESTIVAL FOR STUDENTS – ΟΛΛΑΝΔΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΩΝ
  • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΡΙΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
  • ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΛΕΣΧΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ
  • MASSIVE PRODUCTIONS
  • STEFILM
  • ΛΕΣΧΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΔΡΑΣΙΣ
  • ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

 

Εκπαιδευτικοί φορείς

  • ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
  • ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  • ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
  • ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
  • ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
  • ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΚΜΗ
  • ΣΧΟΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ & ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑΥΡΑΚΟΥ
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ»
  • ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Άλλοι

  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ/ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
  • ΒΟΥΛΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
  • ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ
  • ΠΑΜΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΧΩΡΩΝ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
  • ΟΜΙΛΟΣ UNESCO ΝΟΜΟΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 

Χορηγοί επικοινωνίας

  • ΑΘΗΝΑ 9.84
  • ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΩΝ
  • DOCUMENTO

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ZOFIA STAFIEJ (ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ «I NEVER CRY»)

 

-Ποιο ήταν το στοιχείο εκείνο που σας κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον στο σενάριο του Piotr Domalewski;

Nομίζω το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του σεναρίου είναι η αλήθεια. Ένιωσα ότι ένα κορίτσι σαν τη Ola Hudzik θα μπορούσε να υπάρχει πραγματικά. Επίσης μου αρέσει ο συνδυασμός μαύρου χιούμορ- δράματος που είδα στο σενάριο του Piotr. Κάτι σαν κλαυσίγελος.

 

-Ποια ήταν η πιο απαιτητική στιγμή για εσάς ως προς την ερμηνεία του ρόλου;

Η πιο απαιτητική στιγμή ήταν η τελευταία σκηνή. Το κατάλαβα μόλις διάβασα το σενάριο. Ήξερα ότι θα ήταν δύσκολο να καταδυθώ σε τόσο βαθιά συναισθήματα και να επαναλάβω τη διαδικασία σε περισσότερες λήψεις, ιδίως όταν ήξερα πόσο σημαντική είναι αυτή η σκηνή για την ταινία και λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι ήταν μόλις η 5η μόλις γυρισμάτων που έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου!

 

-Σας ήταν δύσκολο να αποδώσετε ταυτόχρονα την οργή της Όλα με τη θλίψη και την ευάλωτη πλευρά της;

Δεν ήταν δύσκολο για εμένα να συνδυάσω τη δύναμη της Όλα με τη θλίψη και την ευαλωτότητά της, γιατί δεν πιστεύω ότι ως άνθρωποι είμαστε ρομπότ και για εμένα είναι προφανές ότι έχουμε διάφορα κομμάτια μέσα μας. Ο καθένας έχεις τα αδύναμα σημεία του και τα δυνατά. Έτσι, δεν ήταν δύσκολο για εμένα.

 

-Τι συμβολίζει η εμμονή της Όλα με το αυτοκίνητο που της έχει υποσχεθεί ο πατέρας της;

Δεν πιστεύω ότι το αυτοκίνητο της ήταν εμμονή. Είναι τόσο σημαντικό για την Όλα γιατί ήταν ένα σύμβολο από την πλευρά του πατέρα της, ένα «σ’ αγαπώ» που περίμενε να ακούσει. Επίσης ένας πιο «τεχνικός» λόγος ήταν ότι θα της προσέφερε περισσότερη αυτονομία, που ήταν κάτι πολύ σημαντικό για εκείνη.

 

-Ποιο πιστεύετε ότι είναι το turning point για την Όλα;

Νομίζω το turning point για την Όλα ήταν ότι είδε πως ο πατέρας της είχε όντως εξοικονομήσει τα χρήματα για το αυτοκίνητο. Γιατί ήταν σαν να άκουγε τον πατέρα της να της λέει «σ’ αγαπώ».

 

-Εντελώς τυχαία έχει η προσωπική σας διαδρομή κάποια κοινά στοιχεία με εκείνα της Όλα. Είχε μεταναστεύσει και ο δικός σας πατέρας στην Ιρλανδία για να εργαστεί.

Νομίζω ότι ο κοινός μας τόπος ήταν η μετανάστευση. Η δική μου κατάσταση ήταν διαφορετική βέβαια γιατί ο πατέρας μου εργάζεται στον τομέα των χρηματοοικονομικών και μετακόμισε στην Ιρλανδία προκειμένου να βελτιώσει την καριέρα του. Έχω δύο νεότερα αδέρφια και οι γονείς μου αποφάσισαν πως εγώ, ως μεγαλύτερη τότε, 8 ετών, έπρεπε να πάω να μείνω με τον πατέρα μου. Έπειτα από έναν χρόνο ήρθαν και η μητέρα μου με τα αδέρφια μου. Έτσι, παρότι η οικονομική μου κατάσταση δεν ήταν η ίδια με της Όλα, ξέρω πολύ καλά πως είναι να σου λείπει ο γονιός σου που είναι σε κάποια άλλη χώρα και δεν μπορείς να τους αγκαλιάσεις παρά να τους δεις μόνο στο Skype. Νομίζω πως αυτή η εμπειρία μου με βοήθησε να συνδεθώ με την Όλα σε ένα βαθύτερο επίπεδο.

 

-Υπήρξε κάποιος τόπος στα γυρίσματα, κάποιο σημείο που μοιάζει να σας μετέφερε πίσω στο παρελθόν;

Υπάρχει ένα μέρος στο Δουβλίνο που με μετέφερε στο παρελθόν, η γέφυρα Ha’penny. Κάναμε γυρίσματα εκεί και θυμόμουν πολύ καλά τη γέφυρα καθώς την διέσχιζα κάθε μέρα όταν ήμουν 8 χρονών για να πάω στο σχολείο, ήταν απίστευτη εμπειρία για εμένα.

 

-Πώς συνέβαλε το στοιχείο της ερωμένης του πατέρα στην εξέλιξη της ιστορίας;

Νομίζω ότι αυτός ο χαρακτήρας αποκάλυψε μια διαφορετική πτυχή στην Όλα και αποκάλυψε το πόσο ώριμη είναι, με ενσυναίσθηση κάτω από τη σκληρή μάσκα του «εγώ-δεν-κλαίω» όταν αποφάσισε να δώσει τα χρήματα στη Σάρα. Νομίζω ότι ήταν η δική της απάντηση στο «σ’αγαπώ» του πατέρα της.

 

-Πώς θα χαρακτήριζες τη σχέση της Όλα με τον αδερφό της που είχε κινητικά προβλήματα;

Η σχέση με τον αδερφό της ήταν πανέμορφη, γεμάτη αγάπη και κατανόηση. Επίσης ο Dawid Tulej, που υποδυόταν τον Paweł είναι ένας φανταστικός άνθρωπος και νιώθω ευγνώμων που δούλεψα μαζί τους γιατί η θετική του στάση για τη ζωή και το κουράγιο του ήταν το πιο σημαντικό μάθημα ζωής για εμένα και για όλη την ομάδα μας.

 

-Τελικά και συνολικά τι θα λέγατε ότι σας συγκίνησε στην Όλα;

Με συγκίνησαν πολλά στην Όλα. Ιδίως το γεγονός πως υπάρχουν πολλά παιδιά στον κόσμο που, όπως εκείνη, δεν έχουν μια κανονική παιδική ηλικία, όπως αξίζει σε κάθε παιδί. Αυτό που αγάπησα πιο πολύ σε εκείνη είναι πως παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε και την τραγωδία που ζούσε μέσα της, δεν έχασε τη νεανικότητά της και το κέφι της για τη ζωή, την καλή καρδιά και την ευαισθησία της. Θαυμάζω πως δεν άφησε στο κακό που της συνέβαινε να κλέψει το φως της. Λόγω αυτού πιστεύω ότι η τελευταία σκηνή μας χαρίζει ελπίδα.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα