24/06/201921:21

Δυναμική Ανάπτυξη στην Ελληνική Περιφέρεια από την Grecotel

Διευρύνει συνεχώς το πρόγραμμα αναβάθμισης των ξενοδοχείων του, ο πρωτοπόρος και ηγέτης του ελληνικού τουρισμού Όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη – Grecotelενισχύοντας τις ποιοτικές και πολυτελείς υποδομές φιλοξενίας της ελληνικής περιφέρειας και συγκεκριμένα σε Κρήτη, Κέρκυρα, Ρόδο, Χαλκιδική και Πελοπόννησο.

Ο Όμιλος ολοκλήρωσε πρόσφατα ριζικές ανακαινίσεις και επεκτάσεις σε πολυτελή ξενοδοχειακά συγκροτήματα όπως τα Corfu Imperial και Lux.Me Daphnila Bay στην Κέρκυρα, Pella Beach στην Χαλκιδική, Casa Marron (πρώην Lakopetra Beach) στην Αχαΐα, Lux.Me White Palace στο Ρέθυμνο και το Lux.Me Rhodos στο φερώνυμο νησί- ύψους 62 εκατ. ευρώ λανσάροντας νέα ξενοδοχειακά προϊόντα με ιδιαίτερη επιτυχία.

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο προγράμματος ευρείας αναβάθμισης των συγκροτημάτων του Ομίλου υλοποιείται πρόγραμμα ευρείας ανακαίνισης στο Riviera Olympia & Aqua Park, επένδυση που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της υψηλών απαιτήσεων πελατείας του, καθώς και στις ταχύτατα εξελισσόμενες προδιαγραφές του τουρισμού πολυτελείας και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Riviera Olympia Aqua Park 2

Τα ανακαινισμένα ξενοδοχειακά συγκροτήματα «τρίτης γενιάς» του Ομίλου, είναι εμπνευσμένα από τις πιο σύγχρονες αρχιτεκτονικές τάσεις, προσαρμοσμένες στο ιδιαίτερο τοπικό χρώμα, με το βλέμμα στραμμένο στα καταγάλανα νερά των προορισμών που βρίσκονται τα ξενοδοχεία της Grecotel. Ο αρχιτεκτονικός τους σχεδιασμός αναδεικνύει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των υψηλής αισθητικής  υπερσύγχρονων συγκροτημάτων του Ομίλου.

Riviera Olympia & Aqua Park

Το πολυβραβευμένο πρώτο mega resort της Ελλάδας, το Riviera Olympia & Aqua Park που δεσπόζει στα δυτικά της Πελοποννήσου σε έκταση 1.900 στρεμμάτων, ανανεώνεται διαρκώς προσφέροντας την απόλυτη εμπειρία διακοπών και καλύπτει με νέες υποδομές και εμπλουτισμένο προϊόν τις διαρκώς μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς. Υπογραμμίζεται ότι η συνολική δαπάνη δημιουργίας και αναβάθμισης στο Riviera Olympia & Aqua Park στην Κυλλήνη, που φέτος συμπληρώνει 15 έτη λειτουργίας, αγγίζει το ποσό των 103 εκατ. ευρώ.

Το πρόγραμμα αναβάθμισης αφορά στη δημιουργία υψηλής αρχιτεκτονικής αισθητικής καταλυμάτων, την ανέγερση 5 νέων θεματικών εστιατορίων, και τη δημιουργία νέων εμπειριών στις εμβαδού 4.400 τ.μ. πισίνες αλλά και στην 2 χλμ. αμμώδη παραλία του συγκροτήματος. Τα 4 ξενοδοχεία που συνθέτουν το συγκρότημα διαθέτουν 33 πολυτελείς βίλες με πισίνα, 26 σουίτες, 417 πολυτελή δωμάτια και 167 Bungalows.

Πιστό σε όσα το καθιέρωσαν ως τον πιο εμβληματικό seaside προορισμό για μικρούς και μεγάλους το Riviera Olympia & Aqua Park εντυπωσιάζει ιδιαίτερα τη φετινή σαιζόν εγκαινιάζοντας μοναδικά concepts που συνδυάζουν ιδανικά τις σύγχρονες τάσεις ευζωίας με την ελληνική ψυχή. Εδώ το greeκ chic στοιχείο κυριαρχεί και το αποτέλεσμα συναρπάζει με ολοκαίνουρια εστιατόρια, συγκλονιστικές βίλες στο Ιόνιο, εντυπωσιακά σαλόνια και μια πληθωρική εμπειρία στην πισίνα ή την παραλία.

Ειδικότερα το Riviera Olympia & Aqua Park διαθέτει συνολικά 643 δωμάτια (1.623 κλίνες), 23 εστιατόρια (εκ των οποίων 5 καινούργια φέτος), το state-of-the-art 4.500 τ.μ. Spa και Κέντρο Θαλασσοθεραπείας (Elixir Thalassotherapy Center), το υπερσύγχρονο Συνεδριακό Κέντρο δυναμικότητας 1.800 ατόμων, ενώ το μοναδικό προϊόν εμπλουτίζεται από το 20.000 τ.μ. φαντασμαγορικό υδροψυχαγωγικό πάρκο Aqua Park, που βρίσκεται εντός ενός Πάρκου Δραστηριοτήτων εμβαδού 40.000 τ.μ. 

Riviera Olympia Aqua Park 1

Αναφερόμενη στο επενδυτικό πρόγραμμα διαρκούς αναβάθμισης του Ομίλου και ειδικότερα σε αυτό του Riviera Olympia & Aqua Park, η Διευθύνουσα Σύμβουλος Μάρι Δασκαλαντωνάκη επεσήμανε ότι: «Σταθερά και μεθοδικά προχωράμε στην υλοποίηση της στρατηγικής μας για συνεχή αναβάθμιση των μονάδων του Ομίλου, όπως αυτή του Riviera Olympia & Aqua Park, ενός από τα ωραιότερα φυσικά θέρετρα της Μεσογείου, και στήριξη της πολυτελούς υποδομής φιλοξενίας στην ελληνική περιφέρεια που αποτελεί και την ναυαρχίδα του τουρισμού της χώρας». Επιπλέον τόνισε ότι: «Οι αυξημένες απαιτήσεις της υψηλού επιπέδου πελατείας μας, επιβάλλουν γενναίες επενδυτικές κινήσεις οι οποίες παράλληλα οφείλουν να διατηρούν το ύφος, τις ιδρυτικές αξίες και παρακαταθήκες του Ομίλου. Ταυτόχρονα εξασφαλίζουμε value for money υπηρεσίες με επίκεντρο την ελληνική οικογένεια που επιθυμεί μοναδικές εμπειρίες για τις διακοπές της. Διαρκής στόχος μας  είναι το πάντρεμα της πολυτελούς εμπειρίας με την αυθεντικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη ενός προορισμού».

cnn.gr

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα