12/12/202118:13

ΕΛΜΕ Ηλείας: Καταδικάζει τα θλιβερά γεγονότα και τις καταστροφές στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

ΕΛΜΕ Ηλείας: Καταδικάζει τα θλιβερά γεγονότα και τις καταστροφές στο 4ο Γυμνάσιο Πύργου

Συμπαραστεκόμαστε στους συναδέλφους/φισσες του 4ου Γυμνασίου Πύργου και στον αγώνα που δίνουν καθημερινά για να κρατήσουν αβοήθητοι, όρθιο το δημόσιο σχολείο.

Η ΕΛΜΕ Ηλείας πριν από ένα μήνα περίπου είχε επισημάνει με ανακοίνωσή της τις παρενέργειες που δημιουργούνται στις σχολικές μονάδες με τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Με βάση τα λεγόμενα των εκπαιδευτικών του 4ου Γυμνασίου Πύργου η κατάσταση επιδεινώθηκε μετά τις συγχωνεύσεις τμημάτων. Οι ευθύνες του Υπουργείου είναι τεράστιες, αλλά ως συνήθως σε τέτοια περιστατικά κρύβεται και το βάρος καλούνται να σηκώσουν εκπαιδευτικοί και γονείς.

Το σχολείο, μηχανισμός αναπαραγωγής ταξικής αλλά και ιδεολογικής, υψώνει φραγμούς στη μόρφωση για τα παιδιά των πιο φτωχών στρωμάτων και “φροντίζει” καθένα να εσωτερικεύει τη “θέση” του στην κοινωνία. Λογικό επακόλουθο των ματαιωμένων ελπίδων και ονείρων, της ακυρωμένης αυτοεκτίμησης, της πίεσης για συμμόρφωση και εντατικοποίηση είναι, υπό προϋποθέσεις, η οργή και η βία.

Η οικονομική κρίση, η παρατεταμένη διακοπή της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας, ο ανορθολογισμός που χαρακτηρίζει περιόδους κρίσης έχουν συμβάλλει στην ένταση φαινομένων βίας. Οι εκπαιδευτικοί δε γίνεται άλλο να λειτουργούμε ως κυματοθραύστες της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης για να πραστατεύσουμε τα αυτονόητα, την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και τη δική μας.

Επειδή στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα έχουν καταγγελθεί και στο παρελθόν περιστατικά βίαιων συμπεριφορών το κοινωνικό αυτό φαινόμενο θα πρέπει να απασχολήσει σοβαρά τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τη Δημοτική αρχή, το σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και βεβαίως την εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολό της.

Είναι αναγκαίο να ληφθούν άμεσα μέτρα ώστε να δημιουργηθούν οι παιδαγωγικές εκείνες συνθήκες που θα επιτρέπουν στους εκπαιδευτικούς να εκτελούν με ασφάλεια τα καθήκοντά τους και σε όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις, να απολαμβάνουν ίσες ευκαιρίες για μόρφωση και ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα