«Για πρώτη φορά υδροπλάνο στην Αμφιλοχία: Το αεροσκάφος της Hellenic Seaplanes και στη Δυτική Ελλάδα!»
Μετά τις Σποράδες και τη Σκύρο, η Hellenic Seaplanes έκανε την εμφάνισή της και στο λιμάνι της Αμφιλοχίας!
Σε μια σημαντική στιγμή για την ανάπτυξη της Αμφιλοχίας και του κλάδου των υδροπλάνων στη Δυτική Ελλάδα, το αμφίβιο αεροσκάφος της Hellenic Seaplanes πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη αναγνωριστική προσθαλάσσωση στο υδάτινο πεδίο στο λιμάνι της Αμφιλοχίας, σημείο που έχει σχεδιαστεί να κατασκευαστεί και το υδατοδρόμιο της περιοχής.
Η προσθαλάσσωση έλαβε χώρα την Κυριακή 14 Ιουλίου, αποτελεί ορόσημο για την πόλη, καθώς σηματοδοτεί την ένταξή της στο δίκτυο υδροπλάνων της Ελλάδας.
Με την άφιξη του υδροπλάνου στο λιμάνι, στελέχη της Hellenic Seaplanes εξέτασαν λεπτομερώς το χώρο πρόσδεσης, αξιολογώντας τις συνθήκες και την καταλληλόλητα της υποδομής για την κατασκευή του υδατοδρομίου
Μετά από 11 χρόνια εντατικών προσπαθειών, καθυστερήσεων και γραφειοκρατίας, η έναρξη πτήσεων με υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes βρίσκεται στον ορίζοντα για το λιμάνι της Πάτρας και το Ιόνιο.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε ότι οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις από το υδατοδρόμιο της Πάτρας προς αντίστοιχες εγκαταστάσεις του Ιονίου που είναι έτοιμες, όπως της Κέρκυρας και των Παξών, έχουν προγραμματιστεί για αυτό τον Αύγουστο.
Να σημειωθεί ως, οι πρώτες πτήσεις ξεκίνησαν ήδη προς τα νησιά της Σκοπέλου, της Αλοννήσου και της Σκύρου, ενώ την Κυριακή, το υδροπλάνο της Hellenic Seaplanes, προσθαλασσώθηκε στην Αμφιλοχία στα ήρεμα νερά του Αμβρακικού, για να κάνει την πρώτη αναγνωριστική προσθαλάσσωση στο υπό σχεδιασμό υδατοδρόμιο της περιοχής, όπως είπε ο κ. Χαραλάμπους.
Τον ρωτήσαμε πότε θα δούμε το υδροπλάνο της εταιρείας στο υδατοδρόμιο της Πάτρας και μας απάντησε ότι είναι ο επόμενος σταθμός δοκιμαστικής προσθαλάσσωσης, μέσα στον Αύγουστο, με το πρόγραμμα των δρομολογίων να ξεκαθαρίζει το προσεχές διάστημα, καθώς πρόκειται για ένα πολυπαραγοντικό θέμα, όπως είπε ο κ. Χαραλάμπους που θα αποσαφηνιστεί από τον αριθμό των υδάτινων πεδίων και υδατοδρομίων που θα είναι έτοιμα για λειτουργία και φυσικά από την ζήτηση που θα υπάρξει.
Οι ειδικοί της εταιρίας, αμέσως μετά την προσθαλάσσωση στην Αμφιλοχία, εξέτασαν λεπτομερώς το σημείο του υπό μελέτη υδατοδρομίου, αξιολογώντας τις συνθήκες και την καταλληλότητα του χώρου.
Το Ιόνιο και ευρύτερα ο άξονας της Δυτικής Ελλάδας είναι η πιο ώριμη αγορά για την έναρξη των πτήσεων υδροπλάνων δεδομένου ότι υπάρχουν πλήρως αδειοδοτημένα τα υδατοδρόμια Κέρκυρας, Παξών και Πάτρας ενώ προχωρούν οι διαδικασίες για τις αδειοδοτήσεις σε Κεφαλονιά, Ιθάκη, Λευκάδα, Ζάκυνθο, Μεγανήσι καθώς και στο λιμάνι Ηγουμενίτσας και στη λίμνη Ιωαννίνων.
Να σημειωθεί ότι κατόπιν αιτήσεων και Τεχνικών Φακέλων που υπέβαλε ο «Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας» και αφού διενεργήθηκαν οι απαιτούμενοι έλεγχοι σε συνεργασία με την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, ενέκρινε πριν από λίγο καιρό και τα τρία Υδάτινα Πεδία στα Διαπόντια Νησιά.
Μάλιστα, την Δευτέρα (15/7) υπήρξε συνάντηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μεταξύ των υπευθύνων της διαχειρίστριας εταιρείας «Ελληνικά Υδατοδρόμια» με τον νέο υφυπουργό Στέφανο Γκίκα, ο οποίος εκλέγεται στην Κέρκυρα, κατά συνέπεια η συγκυρία αυτή ενισχύει τις πολιτικές προσπάθειες για επιτάχυνση των διαδικασιών.