25/02/202412:20

Η Ηλεία, ανάμεσα στους επικοινωνιακούς στόχους προβολής του Υπουργείου Τουρισμού- Η απάντηση της Υπουργού, Ο. Κεφαλογιάννη, σε ερώτηση της Βουλευτού, Δ. Αυγερινοπούλου

Η Ηλεία, ανάμεσα στους επικοινωνιακούς στόχους προβολής του Υπουργείου Τουρισμού

Η απάντηση της Υπουργού, Ο. Κεφαλογιάννη, σε ερώτηση της Βουλευτού, Δ. Αυγερινοπούλου

Ιδιαίτερο επικοινωνιακό στόχο αποτελεί για το Υπουργείο Τουρισμού, η προβολή τουριστικών προορισμών, όπως η Ηλεία, καθώς και των θεματικών μορφών τουρισμού και των ειδικών τουριστικών προϊόντων που συνδέονται με αυτές, ιδιαίτερα δε η προβολή του οικοτουρισμού και του τουρισμού δραστηριοτήτων, σύμφωνα με όσα ορίζει η Στρατηγική Επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ. για τα έτη 2023-2024. Αυτό αναφέρεται στην απάντηση της Υπουργού Τουρισμού, κ. Όλγας Κεφαλογιάννη, στην ερώτηση που κατέθεσε η Βουλευτής Ηλείας της Ν.Δ, Διονυσία-Θεοδώρα για την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού στην Ηλεία.

Στην παρέμβασή της, η κα. Αυγερινοπούλου ανέφερε ότι η Ηλεία κρύβει πολλές ευχάριστες εκπλήξεις για τον ταξιδιώτη, αποτελεί έναν προορισμό που δεν εξαντλείται μόνο στη διασύνδεση με το καλοκαίρι και θα μπορούσε να αποτελέσει ιδανική επιλογή για κάθε εποχή του χρόνου, επισημαίνοντας, ωστόσο, ότι παρόλα αυτά, και παρά το γεγονός ότι διαθέτει τις προδιαγραφές για να μετατραπεί σε πόλο εναλλακτικών μορφών τουρισμού και να αναπτυχθεί με βιώσιμο τρόπο, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί ως σήμερα.

Παράλληλα, ζήτησε από την Υπουργό να την ενημερώσει για τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προχωρήσει το Υπουργείο προκειμένου να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε ο χειμερινός τουρισμός στην Ηλεία να αναπτυχθεί στοχευμένα και αποτελεσματικά, μέσα από προγράμματα για την προβολή της ως τόπος ειδικών μορφών βιώσιμου και αειφόρου τουρισμού.

Η Υπουργός Τουρισμού, στην απάντησή της, υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, συνδυάζοντας όλες τις μορφές τουρισμού που έχουν ενταχθεί στον στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού. Παράλληλα, το Υπουργείο έχει εντάξει στα Ετήσια Σχέδια Δράσης του, έργα που αποσκοπούν στην ισόρροπη τουριστική ανάπτυξη γεωγραφικά και χρονικά. Εξάλλου, ο ΕΟΤ ενεργοποιεί κάθε δυνατή συνέργεια με διεθνείς βασικούς partners, με επιλεγμένους συνεργάτες (επιχειρήσεις, media, δίκτυα) που επηρεάζουν τη ζήτηση προς τους προορισμούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στις συγκεκριμένες αγορές – στόχους, την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και λοιπούς διεθνείς και εγχώριους stakeholders του τουρισμού.

Ιδιαίτερη μέριμνα υπάρχει για την ενίσχυση της δικτύωσης μεταξύ των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων, για την προβολή της Ηλείας. Παράλληλα, ο ΕΟΤ θέτει στη διάθεσή των τοπικών φορέων και της Περιφέρειας το δίκτυο των Υπηρεσιών Εξωτερικού για την διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και διαμορφωτών κοινής γνώμης (opinion makers, influencers) από το εξωτερικό με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας για την αποκατάσταση της εικόνας των προορισμών.

Εξάλλου και η πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία θεσμοθετηθεί επίσημα το Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού, αποσκοπεί στην έμπρακτη συμμετοχή κάθε τμήματος της ελληνικής επικράτειας στη συνδιαμόρφωση του τουριστικού γίγνεσθαι και την σύμμετρη αποκόμιση της ωφέλειας από την τουριστική ανάπτυξη.

Επιπρόσθετα, το Υπουργείο Τουρισμού βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης νέου προγράμματος Τουρισμός για Όλους (β’ κύκλος), το οποίο στοχεύει στην ενίσχυση της ζήτησης του εγχώριου τουρισμού και στην στήριξη των επιχειρήσεων στον κλάδο του τουρισμού, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες. Προβλέπεται να έχει ετήσια διάρκεια και να καλύψει δύο χειμερινές περιόδους. Στο πρόγραμμα προβλέπονται διευρυμένα εισοδηματικά κριτήρια και αυξημένη οικονομική ενίσχυση.

Επιπλέον, η αρμόδια Υπηρεσία του Υπουργείου Τουρισμού έχει υποβάλει στο Περιφερειακό Πρόγραμμα Δυτικής Ελλάδας 2021 – 2027 προτάσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση του πολιτιστικού και θρησκευτικού τουρισμού, την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων και την επανακατάρτιση εργατικού δυναμικού των τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής.

Επισημαίνεται ότι όλα τα εργαλεία επικοινωνίας του Ε.Ο.Τ., ιδιαίτερα τα ψηφιακά Visit Greece assets, όπως η ιστοσελίδα, η εφαρμογή αλλά και οι σελίδες των κοινωνικών δικτύων, βρίσκονται στη διάθεση των τοπικών φορέων της Ηλείας, για την ενσωμάτωση εξειδικευμένης πληροφορίας και την ανάδειξη ξεχωριστών εμπειριών και περιοχών φυσικού κάλλους.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα