Iliaweb Νέα & Ειδήσεις απο την Ηλεία
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • AUTO MOTO
    • GOSSIP
    • LIFESTYLE
    • MY BLOG
    • VIRAL στο διαδίκτυο
    • WEB TV
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • AUTO MOTO
    • GOSSIP
    • LIFESTYLE
    • MY BLOG
    • VIRAL στο διαδίκτυο
    • WEB TV
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Δεν βρέθηκαν Αποτελέσματα
Προβολή Όλων
Iliaweb Νέα & Ειδήσεις απο την Ηλεία
Δεν βρέθηκαν Αποτελέσματα
Προβολή Όλων
Αρχική Top Θέματα

Ν. Φαρμάκης: «Υποδομές που θα έπρεπε να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού, ακόμα εκκρεμούν στη Δυτ. Ελλάδα. Επιτέλους, τα σίριαλ πρέπει να τελειώνουν…»

03/07/2020
0 0
Ν. Φαρμάκης: «Υποδομές που θα έπρεπε να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού, ακόμα εκκρεμούν στη Δυτ. Ελλάδα. Επιτέλους, τα σίριαλ πρέπει να τελειώνουν…»
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Στην υστέρηση που παρουσιάζει η Δυτική Ελλάδα από πλευράς υποδομών εστίασε ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, σε παρέμβασή του  σήμερα Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020, στο 8 REGIONAL GROWTH CONFERENCE 2020, στην ενότητα «Περιφερειακή Πολιτική και Νέες Υποδομές», με κεντρικό ομιλητή τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.

«Φαντάζομαι ότι συμφωνείτε κύριε υπουργέ και αγαπητοί φίλοι ότι η Ελλάδα, παρά τα όποια σημαντικά έργα έγιναν τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ακόμα υστερεί σε υποδομές. Και δεν είναι τυχαίο που εν έτει 2020, ακόμα η Αθήνα πασχίζει να ολοκληρώσει το μετρό και η Θεσσαλονίκη να… φτιάξει μετρό. Όμως, πίσω από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει μια ολόκληρη Ελλάδα. Και σε αυτή την Ελλάδα, επιτρέψτε μου να πω ότι η Δυτική Ελλάδα, όπως και συνολικά ο Δυτικός άξονας της χώρας, παραμένουν παραμελημένοι για πάρα πολλά χρόνια» σχολίασε ο Περιφερειάρχης, ενώ εξειδίκευσε σε δύο μεγάλα έργα που περιμένει η Δυτική Ελλάδα, δηλαδή την  Πατρών – Πύργου και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.

«Μιλάμε, δυστυχώς, για υποδομές που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητες και να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού. Όμως, ακόμα εκκρεμούν. Πολιτικές καριέρες έχουν στηθεί πάνω σε ψευτοδιλήμματα και σε βάρος των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας. Επιτέλους, τα σήριαλ θέλουμε να τελειώνουν. Είμαστε εδώ για να διεκδικήσουμε για τους πολίτες που μας εμπιστεύτηκαν και να διασφαλίσουμε τις καλύτερες τεχνικές λύσεις για την περιοχή» τόνισε ο κ. Φαρμάκης.

Ν. Φαρμάκης: «Υποδομές που θα έπρεπε να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού, ακόμα εκκρεμούν στη Δυτ. Ελλάδα. Επιτέλους, τα σίριαλ πρέπει να τελειώνουν…»

Απαντώντας στη συνέχεια ο υπουργός και στο πλαίσιο της ομιλίας του, σε ότι αφορά την Πατρών – Πύργου τόνισε μεταξύ άλλων: «Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κάναμε ότι δεν μπόρεσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σε 4,5 χρόνια. Πήραμε την πολιτική απόφαση και δώσαμε τέλος στην κατάτμηση του έργου, εξασφαλίσαμε τη  χρηματοδότηση  του και ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο την Ολυμπία Οδό. Έτσι, διασφαλίζεται η ολοκλήρωση της Πατρών – Πύργου χωρίς να στοιχίσει περισσότερο και παράλληλα ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει τη συντήρηση και λειτουργία του δρόμου. Για το ενδιάμεσο διάστημα έως την υλοποίηση του δρόμου και  με δεδομένα τα πολλά θανατηφόρα που σημειώνονται, υλοποιούμε  στοχευμένες παρεμβάσεις ύψους  25 εκατ. ευρώ για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας».

Ο κ. Καραμανλής παρουσίασε όμως και την πρόταση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη διέλευση της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη της Πάτρας που προβλέπει υπογειοποίηση σε μήκος 5,16 χλμ από το ύψος της Κανελλοπούλου και άνοδος στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων, με έξι υπόγειους σταθμούς. «Μια λύση που απελευθερώνει συνολικά 70 στρέμματα στον πυκνό ιστό της πόλης, εξασφαλίζει τη λειτουργία του προαστιακού, καταργεί όλες τις επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις, ενώ εφαρμόζεται η υπογειοποίηση σε όλο το μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής» περιέγραψε ο κ. Καραμανλής και κατέληξε: «Θέλουμε τη γνώμη σας. Ήρθε η ώρα να σταματήσει η πόλη να διχάζεται». Σύμφωνα με την πρόταση που παρουσιάστηκε ο χρόνος του ταξιδιού από την Αθήνα έως το Λιμάνι της Πάτρας μειώνεται στη 1 ώρα και 40 λεπτά κι εκτιμάται ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας η επιβατική κίνηση θα ανέλθει σε 1.100.000 άτομα.

Η παρέμβαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη:

 

 

 

 

ΣχετικάΆρθρα

Αμαλιάδα: Εδώ καταγράφονται τα περισσότερα δαγκώματα φιδιού στη χώρα- Το πιο κοινό δηλητηριώδες φίδι στην Ελλάδα είναι η οχιά
ΤΟΠΙΚΑ

Αμαλιάδα: Εδώ καταγράφονται τα περισσότερα δαγκώματα φιδιού στη χώρα- Το πιο κοινό δηλητηριώδες φίδι στην Ελλάδα είναι η οχιά

1 Ιουνίου 2023
“Ήλιδα – Νέα Μέρα”: Ανακοίνωση υποψηφιότητας για Δήμαρχου Ηλιδας από τον Χρήστο Χριστοδουλόπουλο
ΤΟΠΙΚΑ

“Ήλιδα – Νέα Μέρα”: Ανακοίνωση υποψηφιότητας για Δήμαρχου Ηλιδας από τον Χρήστο Χριστοδουλόπουλο

1 Ιουνίου 2023
Δήμος Ζαχάρως: Η διαδικασία διανομής τροφίμων για δικαιούχους ΤΕΒΑ, θα πραγματοποιηθεί στις 07/06
ΤΟΠΙΚΑ

Δήμος Ζαχάρως: Η διαδικασία διανομής τροφίμων για δικαιούχους ΤΕΒΑ, θα πραγματοποιηθεί στις 07/06

1 Ιουνίου 2023
Πύργος: Η Ιερά Μητρόπολη Ηλείας δίπλα στους υποψηφίους σπουδαστές των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2023 (Photos)
ΤΟΠΙΚΑ

Πύργος: Η Ιερά Μητρόπολη Ηλείας δίπλα στους υποψηφίους σπουδαστές των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2023 (Photos)

1 Ιουνίου 2023
  • Αρχική
  • Διαφημιστείτε
Στείλτε μας email: bramosad@yahoo.gr
Καλέστε μας στο : 6971814564
28ης Οκτωβρίου 50, Πύργος (μέσα στη στοά)

© 2019 - iliaweb.gr - Developed by EnterID

Δεν βρέθηκαν Αποτελέσματα
Προβολή Όλων
  • ΤΟΠΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • AUTO MOTO
    • GOSSIP
    • LIFESTYLE
    • MY BLOG
    • VIRAL στο διαδίκτυο
    • WEB TV
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

© 2019 - iliaweb.gr - Developed by EnterID

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In