Στροφή στα χύμα προϊόντα από τους Έλληνες
15/07/201913:35

Σε ιστορικά υψηλά επίπεδα παραμένει η καταναλωτική εμπιστο…

[ad_1]

Μικρή αύξηση κατά 2 μονάδες σημείωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του 2019, ανερχόμενος στις 72 μονάδες, παραμένοντας σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, σύμφωνα με την έρευνα “The Conference Conference Board Global Consumer Confidence” της Nielsen.

Παρ’ όλα αυτά ο δείκτης στην Ελλάδα παραμένει σημαντικά χαμηλότερος από τον Ευρωπαϊκό δείκτη που είναι στις 87 μονάδες.

Από την έρευνα προκύπτει επίσης ότι 7 στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 63% των ερωτώμενων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%).

Το δεύτερου τρίμηνο του 2019, 2 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/ οφειλές νοικοκυριού (20%) αναδεικνύοντάς την ως την 4η ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (10%).

Τέλος, 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%). Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (68%), της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (68%), και στα έξοδα για ρουχισμό (68%).

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα