Σημαντικά ευρήματα σε πέντε σημεία στον υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, κοντά στον κόμβο της ΒΙΠΕΠατρών : Γιατί χρειάστηκε επέμβαση κλιμακιού ναρκαλιευτών
Σημαντικά ευρήματα σε πέντε σημεία στην υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, κοντά στον κόμβο της ΒΙΠΕ.
Με ικανοποιητικούς ρυθμούς προχωρά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, όπως προκύπτει από τις τελευταίες αναφορές των υπευθύνων των εργοταξίων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πελοποννήσου», η συνολική πρόοδος του έργου έχει ξεπεράσει πλέον το 30%, ενώ και οι καθυστερήσεις που υπήρχαν στο μεσαίο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΚΤΩΡ από τα Καραίικα μέχρι τη Γαστούνη, ξεπερνιούνται σιγά-σιγά μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Ιντρακατ.
Το τελευταίο διάστημα αντιμετωπίζονται και κάποια προβλήματα που ανέκυψαν στο τμήμα Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαΐα το οποίο υλοποιεί η ΑΒΑΞ.
Συγκεκριμένα, όπως πληροφορείται η «Π» στο τμήμα αυτό του αυτοκινητόδρομου που γίνονται εργασίες διάνοιξης εδώ και μήνες, εντοπίστηκαν αρχαία ευρήματα σε πέντε σημεία.
Η διευθύντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αχαΐας Αναστασία Κουμούση, δήλωσε στην «Π», ότι τα ευρήματα θα αξιολογηθούν από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, η οποία έσπευσε να καθησυχάσει όποιες ανησυχίες διατυπώνονται για πιθανές καθυστερήσεις στην πορεία κατασκευής του οδικού άξονα. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου δεν πρόκειται να επηρεαστεί στο ελάχιστο, τόνισε αναφερόμενη στην πορεία των αρχαιολογικών εργασιών.
Τα ευρήματα εντοπίστηκαν κατά πληροφορίες της «Π» κοντά στον κόμβο της Πατρών-Πύργου με τη ΒΙΠΕ Πατρών και εκτιμάται πως είναι της προχριστιανικής περιόδου, αλλά είναι διάσπαρτα. Ανάλογα με την αξιολόγησή τους, απομακρύνονται αφού καταγραφούν ή σκεπάζονται ξανά και το έργο συνεχίζεται. Αυτό όμως που προκάλεσε εντύπωση ως γεγονός που έμεινε στο παρασκήνιο, ήταν ο εντοπισμός ενός ξεχασμένου ιταλικού πολυβολείου στην περιοχή της ΒΙΠΕ.
Ελάχιστα άτομα γνώριζαν την ύπαρξή του και μόλις οι μπουλντόζες της κατασκευάστριας εταιρείας έφτασαν στο σημείο, βρέθηκαν μπροστά σε αυτή την κατασκευή.
Μάλιστα, επειδή υπήρξαν ανησυχίες για την πιθανότητα ύπαρξης άσκαστων πυρομαχικών από την εποχή του ΄40, κλήθηκε στο σημείο κλιμάκιο του Τάγματος Εκκαθάρισης Ναρκοπεδίων Ξηράς (ΤΕΝΞ), του Ελληνικού Στρατού που μετά από έρευνα δεν εντόπισε άσκαστα βλήματα και έδωσε το πράσινο φως για να συνεχιστούν οι εργασίες.
Πατρών – Πύργου: Γιατί χρειάστηκε επέμβαση κλιμακιού ναρκαλιευτών
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, εάν δεν προκύψουν απρόβλεπτα προβλήματα, το ποσοστό ολοκλήρωσης του έργου θα διαμορφωθεί στο 50% μέχρι τον Ιούνιο και θα υπερβεί το 75% στο τέλος του έτους.
ΠΗΓΗ: pelop.gr