Στροφή στα χύμα προϊόντα από τους Έλληνες
[ad_1]
Της Αλεξάνδρας Γκίτση
Αύξηση 5,5% κατέγραψαν οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο τροφίμων το πρώτο πεντάμηνο του έτους, με βάση τα στοιχεία της Nielsen. Σύμφωνα με την εταιρεία μέτρησης της κατανάλωσης η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (σ.σ. καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +5,5% το πρώτο πεντάμηνο του 2019 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.
Μικρότερη πάντως ήταν η ανάπτυξη των FMCGs προϊόντων, δηλαδή των βασικών καταναλωτών προϊόντων όπως π.χ. το γάλα, στο σύνολό τους, καθώς παρουσίασαν ανάπτυξη +3,8%.
Η μεγαλύτερη ανάπτυξη πάντως καταγράφηκε στις πωλήσεις των φρέσκων και επί ζυγίω προϊόντων που εμφάνισαν διψήφια ανάπτυξη στο +10,5%. Τάση η οποία συνδέεται αφενός με τη στροφή των καταναλωτών στα χύμα προϊόντα και αφετέρου με τη στροφή των αλυσίδων στα φρέσκα προϊόντα.
Σε ό,τι αφορά στο σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κ.λπ.) αυτή αναπτύχθηκε κατά +5,9%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά αναπτύχθηκαν κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% και +1,8% αντίστοιχα.