Σύγχρονοι και παραδοσιακοί τρόποι προώθησης: Τι ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας;
Στη σημερινή εποχή όπου η τεχνολογία κυριαρχεί, οι επιχειρήσεις συχνά αντιμετωπίζουν το δίλημμα για τις τεχνικές του μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσουν. Σε αυτό το ερώτημα σίγουρα δεν υπάρχει μία σωστή απάντηση.
Οι ανάγκες κάθε επιχείρησης είναι διαφορετικές και θα πρέπει να εστιάσετε σε διάφορα σημεία, όπως είναι ο χαρακτήρας της επιχείρησής σας, το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και οι στόχοι που θέλετε να πετύχετε. Μέσα από εκεί θα κατανοήσετε σε ποια προϊόντα προώθησης πρέπει να εστιάσετε.
Τα φυλλάδια παρέχουν έναν απλό τρόπο επικοινωνίας με το κοινό. Ένα καλά σχεδιασμένο φυλλάδιο μπορεί να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με μία μόνο ματιά.
Σε σύγκριση με τις ψηφιακές διαφημίσεις, τα έντυπα και η διανομή φυλλαδίων https://letterbox.gr/ είναι μία οικονομική και προσιτή λύση, ιδιαίτερα για μικρές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, μία ατομική επιχείρηση που θέλει να προσελκύσει το κοινό που βρίσκεται κοντά, μπορεί να εστιάσει στη διανομή φυλλαδίων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε εύστοχα να προωθήσετε το προϊόν σας ή τις υπηρεσίες σας, οι οποίες μπορεί να απευθύνονται σε κατοίκους μιας γειτονιάς ή ενός συγκεκριμένου γεωγραφικού χώρου.
Ένα τοπικό σουπερμάρκετ, σίγουρα θα κάνει χρήση αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, καθώς μπορεί να ενημερώσει τους καταναλωτές που βρίσκονται κοντά και το εμπιστεύονται για τις καινούριες προσφορές του μήνα
Με έναν προσεκτικό σχεδιασμό, μπορείτε να πετύχετε υψηλές αποδόσεις με χαμηλό κόστος. Τα φυλλάδια επιτρέπουν να έχετε την ανάλογη ευελιξία, είτε πρόκειται για προσφορές είτε για απλή παρουσίαση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών. Ακολουθώντας την κλασική διαφήμιση, μπορείτε να φανταστείτε ότι ένα καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο με έντονα χρώματα και στοχευμένα μηνύματα μπορεί να τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών από την πρώτη στιγμή. Ενσωματώστε προσφορές, εκπτωτικούς κωδικούς ή λεκτικές προτροπές όπως «Επισκεφθείτε μας σήμερα!» για να ενθαρρύνετε την άμεση ανταπόκριση των καταναλωτών.
Από την άλλη, οι ψηφιακές διαφημίσεις που παρέχονται κυρίως μέσω του διαδικτύου, μπορεί να απευθύνονται σε κάποιες επιχειρήσεις που έχουν πολυάριθμο κοινό, το οποίο μπορεί να βρίσκεται σε αρκετές χώρες. Μία μεγάλη εταιρεία διαθέτει και τον ανάλογο προϋπολογισμό για τις στρατηγικές προώθησης που θέλει να ακολουθήσει. Για παράδειγμα, στο YouTube ή στην Google, η διαφήμιση μπορεί να είναι πιο άμεση σε ένα μεγάλο κοινό που μπορεί να έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Μπορείτε δηλαδή να στοχεύσετε καταναλωτές με βάση την ηλικία, τη γεωγραφική περιοχή που μένουν, τα ενδιαφέροντα, ακόμα και το αν είναι σε σχέση ή όχι. Μία εταιρεία που εμπορεύεται δώρα μπορεί να φτιάξει μία διαφήμιση για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που να απευθύνεται μόνο στα ζευγάρια. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν αυτή τη στόχευση, εφόσον οι χρήστες έχουν δηλώσει αυτές τις πληροφορίες στο προφίλ τους.
Σήμερα, πολλές επιχειρήσεις συνδυάζουν τα ψηφιακά μέσα με την έντυπη διαφήμιση. Η προσθήκη ενός QR code που μπορεί να οδηγεί σε μία σελίδα ή στα social media μπορεί να συνδυάσει τον παραδοσιακό και τον ψηφιακό τρόπο προώθησης. Παρόλο που οι σύγχρονες μέθοδοι, όπως η διαφήμιση στα social media ή το email marketing, έχουν τη δική τους αξία, δεν αντικαθιστούν πλήρως την άμεση επαφή που προσφέρει ένα φυλλάδιο.
Ο συνδυασμός παραδοσιακών και σύγχρονων τεχνικών μπορεί να αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα, δημιουργώντας μία ολοκληρωμένη στρατηγική που καλύπτει τις ανάγκες όλων των πελατών
