Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πύργου- Αρχαίας Ολυμπίας: “Η ασφάλεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών”
Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πύργου- Αρχαίας Ολυμπίας: Η ασφάλεια των εκπαιδευτικών και των μαθητών
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Το περιστατικό λιποθυμίας εκπαιδευτικού, πριν από λίγες μέρες σε νηπιαγωγείο του νομού μας, και η ανυπαρξία άλλου ενήλικα στον χώρο του σχολείου, έφερε στην επιφάνεια ένα ακόμη πρόβλημα από τα πολλά που ταλανίζουν τη δημόσια εκπαίδευση. Και δεν είναι άλλο από το ζήτημα της ασφάλειας των εκπαιδευτικών και των μαθητών που είναι ύψιστης σημασίας.
Το Υπουργείο με μεγάλη σπουδή επιδιώκει την αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών, με μεγάλη σπουδή επίσης διαφημίζει το ψηφιακό του έργο, θέλοντας να εντάξει τις ελληνικές σχολικές μονάδες στον Ευρωπαϊκό εκσυγχρονισμό. Αλήθεια όμως, πώς αξιολογεί το ίδιο το έργο του, όσον αφορά την ασφάλεια των εργαζομένων του και φυσικά των Ελλήνων μαθητών; Πόσο κοντά στον ευρωπαϊκό ψηφιακό εκσυγχρονισμό είμαστε, όταν ΚΑΘΕ σχολικό τμήμα στις ευρωπαϊκές χώρες , σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, είναι στελεχωμένο με ΒΟΗΘΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ;
Όσοι εργαζόμαστε στο δημόσιο ελληνικό σχολείο, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, ότι η ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα απέχει παρασάγγας από αυτά που ευαγγελίζεται το Υπουργείο. Σχολεία υποστελεχωμένα, με σοβαρές ελλείψεις, τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε κτηριακές υποδομές, και φυσικά εκπαιδευτικοί «πολυεργαλεία» με ευθύνες εκπαιδευτικές, διοικητικές, νοσοκομειακές. Πριν από λίγες μέρες μάλιστα, με την εγκύκλιο για τις εκδρομές, οριστήκαμε και υπεύθυνοι «μηχανικοί αυτοκινήτων» και όλα αυτά με μισθούς ανέχειας!!!!!
Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη τις υπάρχουσες συνθήκες και έχοντας ως πυξίδα ένα ποιοτικό και ασφαλές δημόσιο σχολείο,
απαιτούμε και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας:
• Να λάβει άμεσα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας σε όλες τις σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
• Να στελεχώσει ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΤΜΗΜΑ (νηπιαγωγείο, δημοτικό σχολείο, τάξεις ολοήμερου) με Βοηθό Εκπαιδευτικού
• Να στελεχώσει κάθε σχολική μονάδα με ψυχολόγους, νοσοκόμους, κοινωνικούς λειτουργούς, γραμματειακή υποστήριξη και προσωπικό καθαριότητας.
Η ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου προϋποθέτει ασφαλείς δομές και είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας!