Σύλλογος εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Πύργου: Ψήφισμα της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών του με το οποίο εκφράζουν την πλήρη αντίθεσή τους σχετικά με την πρόθεση μετατροπής του Λυκείου σε Πειραματικό
Την πλήρη αντίθεσή του στην πρόθεση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας να μετατρέψει το σχολείο τους σε Πειραματικό, εξέφρασε με ψήφισμα της συντριπτικής πλειοψηφίας των μελών του, ο Σύλλογος εκπαιδευτικών του 4ου Γενικού Λυκείου Πύργου.
Στο ψήφισμα αναφέροντας τα εξής:
«Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 4ου ΓΕΛ Πύργου, κατά συντριπτική πλειοψηφία δηλώνει αντίθετος στην κατάργηση οποιουδήποτε Λυκείου της πόλης μας και στην ίδρυση Πειραματικού Γυμνασίου- Λυκείου στη θέση του, διότι μια τέτοια κίνηση θα δημιουργούσε αναστάτωση στα σχολεία , στους μαθητές και στις οικογένειές τους με τα νέα χωροταξικά δεδομένα κατανομής των μαθητών. Η «μετατροπή» υφιστάμενου σχολείου σε Πειραματικό, είναι μια «οικονομική» λύση για τον κρατικό προϋπολογισμό αλλά παράλληλα οδηγεί σε κατάργηση των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών του 4ου ΓΕΛ Πύργου οι οποίοι θα τεθούν σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας την ώρα που οι περισσότεροι από αυτούς είναι κοντά στην συνταξιοδότηση. Παράλληλα η δυνατότητα ανεύρεσης οργανικής θέσης σε άλλη σχολική μονάδα στον Πύργο φαίνεται αδύνατη καθώς πολλά οργανικά κενά καλύφθηκαν με τις τοποθετήσεις τον Μάιο που μας πέρασε.
Αν η Πολιτεία ήθελε να υπάρξει συνέχεια στο Πειραματικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό, θα έπρεπε να είχε μεριμνήσει όταν ξεκίνησε η λειτουργία τους, ώστε να εξασφαλίσει τον κατάλληλο χώρο για τα δύο νέα σχολεία και να μην επιχειρεί τώρα να διαλύσει ένα υπάρχον. Όσον αφορά το δικό μας σχολείο, το 4ο ΓΕΛ Πύργου στην 20ετή και πλέον πορεία του, εξελίχθηκε σε ένα σχολείο που αγκάλιασε όλους τους μαθητές της ευρύτερης περιοχής , παρήγαγε εκπαιδευτικό έργο και αυτό οφείλει να συνεχίσει να κάνει.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι η δημιουργία νέων εκπαιδευτικών δομών οφείλει να λειτουργεί προς όφελος των υπαρχουσών εκπαιδευτικών μονάδων και να μη οδηγεί μακροπρόθεσμα η βραχυπρόθεσμα στη κατάργηση ή την υποβάθμισή τους και πολύ περισσότερο στο διχασμό της τοπικής κοινωνίας , με την δημιουργία της εντύπωσης περί ανώτερων και κατώτερων σχολείων, ως αποτέλεσμα της ολιγωρίας και της έλλειψης μακροχρόνιου σχεδιασμού από τους αρμόδιους φορείς. Υπό τις παρούσες συνθήκες, προβάλλεται επιτακτική, η ανάγκη εξεύρεσης ή ανέγερσης σχολικού κτιρίου ώστε να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών. Καλούμε τους αρμόδιους εκπαιδευτικούς φορείς να αφουγκραστούν την αγωνία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών και να ενεργήσουν με γνώμονα το συλλογικό συμφέρον και τον παιδαγωγικό κώδικα αξιών.»
Και από την πλευρά του ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας στηρίζει τους εκπαιδευτικούς του 4ου ΓΕΛ Πύργου στην προσπάθεια τους να αποτραπεί η μετατροπή του σχολείου τους σε Πειραματικό , καλεί το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να μην προχωρήσει τα σχέδια του για ίδρυση Πειραματικού Γυμνασίου και Λυκείου στο νομό και τέλος καλεί τους γονείς να σταθούν σύμμαχοι στον αγώνα των εκπαιδευτικών για δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλα τα παιδιά, χωρίς κατηγοριοποιήσεις σχολείων.