Συνάντηση Μεταφοράς Γνώσης #RouteLab στις 2 και 3 Νοεμβρίου στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή – Με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Ταξιδεύοντας Βιωματικά»
Συνάντηση Μεταφοράς Γνώσης #RouteLab στις 2 και 3 Νοεμβρίου 2022 στο Θεματικό Πάρκο Ξυστρή
– Με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Ταξιδεύοντας Βιωματικά»
Στον Πύργο, και συγκεκριμένα στο Θεματικό Πάρκο Ξυστή κάνει την 6η στάση του το #RouteLab στις 2 & 3 Νοεμβρίου, με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Ταξιδεύοντας Βιωματικά», που διοργανώνει ο Δήμος Πύργου σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών Πελ/νήσου και Δυτικής Ελλάδος, την Π.Ε.Δ. Δυτικής Ελλάδας και το ΙΟΝΙΑΝ TV.
Με την παρουσία, μεταξύ άλλων, του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, της Υφυπουργού Τουρισμού Σοφίας Ζαχαράκη, του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Τροφίμων Γιώργο Στύλιου, καθηγητών Πανεπιστημίων, αιρετών, καθώς και εκπροσώπων επαγγελμάτων του τουριστικού τομέα, πραγματοποιείται η συγκεκριμένη σειρά συναντήσεων στον Πύργο.
Στόχος είναι να αποτελέσει ένα καινοτόμο εργαλείο ανταλλαγής γνώσης, εμπειριών και καλών πρακτικών σε διάφορα θεματικά πεδία και ταυτόχρονα να αποτελεί ένα κοινό σημείο συνάντησης και δικτύωσης επαγγελματιών, φορέων και πανεπιστημιακής κοινότητας.
Το θεματικό πλαίσιο της συγκεκριμένης διοργάνωσης του #Routelab, με τίτλο: «Τουρισμός Εμπειρίας: Ταξιδεύοντας Βιωματικά» σκοπεύει να ανοίξει ένα διάλογο και παράλληλα να ανακαλύψει και να χαρτογραφήσει όλα τα σημαντικά στοιχεία για τη φυσιογνωμία, τις προκλήσεις και τα προβλήματα του Τουριστικού οικοσυστήματος της ευρύτερης περιοχής, αλλά και οι προοπτικές ανάπτυξης του τομέα της Κρουαζιέρας στην Δυτική Ελλάδα.
Οι άξονες πάνω στους οποίους κινείται, αυτή η «ειδική διαδρομή» του #RouteLab είναι:
– Ο Μετασχηματισμός της τουριστικής βιομηχανίας την εποχή της ψηφιακής επανάστασης (tourism 4.0, social media, Influencer marketing, κ.α.).
– Οι τρόποι αξιοποίησης όλων των εν δυνάμει φυσικών πόρων τοπικού, και Περιφερειακού ενδιαφέροντος, προς όφελος της ευρύτερης περιοχής. Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσθέτει στο τουριστικό προϊόν της περιοχής, ο “τουρισμός εμπειρίας”.
– Το πλαίσιο δράσεων για την ενδυνάμωση των απαραίτητων υποδομών που θα συνδράμουν αποφασιστικά στην τουριστική ανάπτυξη.
– Η μεταφορά και αξιοποίηση εξειδικευμένης γνώσης και η δημιουργία συνεργειών, που παράγουν υπεραξίες προς όφελος των τοπικών κοινωνιών.
– Ο σχεδιασμός των στρατηγικών που θα δημιουργήσουν το κατάλληλο πλαίσιο αξιοποίησης του τομέα της κρουαζιέρας προς την κατεύθυνση της ποιοτικής αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος.