17/11/202217:29

Το σχέδιο γιγαντιαίας πλωτής πόλης θα μπορούσε να γίνει το μεγαλύτερο σκάφος στον κόσμο

Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης, τι θα μπορούσε να είναι πιο εξωφρενικό από ένα superyacht; Φυσικά, ένα terayacht, μια ονομασία που δίνεται σε σκάφη ακόμη μεγαλύτερα από τα super, mega και gigayachts.

Το τελευταίο πολυτελές σκάφος που βγήκε στην αγορά είναι το Pangeos που πήρε το όνομά του από την Παγγαία, μια αρχαία υπερήπειρο που υπήρχε από 200 εκατομμύρια έως 335 εκατομμύρια χρόνια πριν. Και αν αυτά φαίνονται μεγάλα νούμερα, περιμένετε να ακούσετε πόσα χρήματα θα χρειαστούν για την κατασκευή του: 8 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τους σχεδιαστές Lazzarini.

Το γιοτ θα έχει το σχήμα μιας γιγαντιαίας χελώνας

Δεν είναι περίεργο που είναι τόσο ακριβό, όταν αυτό, αν χρηματοδοτηθεί, θα γίνει η μεγαλύτερη πλωτή κατασκευή που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Μοιάζει μάλλον με το κρησφύγετο ενός κακού μυστικού πράκτορα Τζέιμς Μπόντ, θα εκτείνεται σε μήκος 550 μέτρων και πλάτος 610 μέτρων. Θα υπάρχει χώρος για εμπορικά κέντρα, πολυκατοικίες και πάρκα πάνω στο γιοτ.

Μια ολοκληρωμένη «πλωτή πόλη» σύμφωνα με τον Lazzarini, το γιοτ θα έχει χώρο για ξενοδοχεία, εμπορικά κέντρα, πάρκα και ακόμη και λιμάνια για μικρότερα πλοία και αεροσκάφη για να μεταφέρονται οι επισκέπτες εκεί με στυλ. Και θα έχει στυλ, δεδομένου ότι έχει σχήμα μιας τεράστιας χελώνας.

Θα χρειαστεί ένα ιδιαίτερο μέρος για να κατασκευαστεί, επίσης ένα μέρος που δεν υπάρχει προς το παρόν. Οι σχεδιαστές έχουν προτείνει τη Σαουδική Αραβία ως τοποθεσία. Περίπου ένα τετραγωνικό χιλιόμετρο θάλασσας θα πρέπει να εκβαθυνθεί και να κατασκευαστεί ένα κυκλικό φράγμα πριν ξεκινήσει η κατασκευή. Οι σχεδιαστές έχουν επισημάνει ως ιδανική τοποθεσία έναν χώρο στο λιμάνι King Abdullah Port, 81 μίλια βόρεια της Τζέντα.
Οι ηλιακοί συλλέκτες θα παρέχουν την ενέργεια, ενώ θα υπάρχει ένας χώρος προσγείωσης στην οροφή για τα αεροσκάφη.

Χωρισμένο σε οικοδομικά τετράγωνα όπως μια πραγματική πόλη, το Pangeos διαθέτει ένα λιμάνι και μια κεντρική πλατεία, από την οποία ξεκινούν σπειροειδώς άλλα κτίρια. Μια περιοχή «ανώτερου κελύφους», που περιβάλλεται από χώρους κήπων, θα λειτουργούσε ως σημείο προσγείωσης για αεροσκάφη.

Κάτω από το χώρο κατοίκησης θα υπάρχουν 30.000 «κελιά», τα οποία θα κρατήσουν τη δομή στην επιφάνεια. Το υπόγειο θα ήταν κατασκευασμένο από χάλυβα. Θα είχε ένα τεράστιο βύθισμα 30 μέτρων, και θα μπορούσε να ταξιδεύει με ταχύτητα πέντε κόμβων αν και τα «φτερά» θα αντλούσαν ενέργεια από την αντίσταση και τα κύματα που σπάνε πάνω στο πλοίο. Η οροφή θα έχει ηλιακούς συλλέκτες για την τροφοδοσία του σκάφους.

Εν μέσω παγκόσμιας αναταραχής, τα superyachts πουλάνε περισσότερο από ποτέ 

Εδώ είναι ο λόγος: Αντί να αποπλέει από ένα συγκεκριμένο λιμάνι ή να έχει καθορισμένο δρομολόγιο, η «τεράστια χελώνα» θα έκανε απλά κρουαζιέρα, κάνοντας το ταξίδι με προορισμό και πάλι, ιδανικό για έναν μυστικό πράκτορα τύπου Μποντ.

Ο Lazzarini ελπίζει ότι η κατασκευή θα μπορούσε να ξεκινήσει το 2033, με χρόνο κατασκευής οκτώ ετών. Θέλετε να το δείτε στο νερό; Υπάρχει μια πρωτοβουλία χρηματοδότησης που μέσω αυτής σας επιτρέπει να αγοράσετε από ένα εικονικό εισιτήριο εισόδου 16 δολάρια έως ένα διαμέρισμα VIP 169 δολάρια μέσω του ενός ειδικού κρυπτονομίσματος. Αυτό είναι για ένα εικονικό διαμέρισμα, φυσικά, αλλά αν θέλετε να αγοράσετε ένα πραγματικό, μπορείτε να βάλετε αυτά τα χρήματα σαν μια προκαταβολή για το πραγματικό.

Μοιραστείτε το άρθρο

Περισσότερα Νέα